077-231-4448

עושים נכסים דיגיטליים

עושים נכסים דיגיטליים

קידום אורגני לנכס למיקומים בגוגל

המדריך השלם לקידום אורגני בישראל וכיצד קופירייטינג ויצירת תוכן עוזרים

השיווק הדיגיטלי בישראל נמצא בהתפתחות מתמדת, עם התפתחות מתמדת של טרנדים חדשים. אחד הטרנדים האחרונים הוא קידום אורגני.

קידום אורגני פועל כאשר אנשים משתפים תוכן שהם אוהבים עם אנשי הקשר שלהם. זוהי אסטרטגיה של מדיה חברתית המשתמשת במשפיעים כדי להפיץ מודעות למותג באמצעות הרשתות האישיות שלהם.

קופירייטינג ויצירת תוכן הם שני המיומנויות החשובות ביותר בתחום זה, שכן הן מספקות לעיתונאים וליוצרי תוכן רעיונות ונושאים שיעזרו להם לפתח תוכן ייחודי שעבור העוקבים שלהם לחלוק עם חבריהם.

מדריך זה יעזור לך להבין כיצד להשיג קידום אורגני ואילו כלים יכולים לעזור לך להשיג זאת ביעילות.

 

מבוא: מהו שיווק אורגני?

שיווק אורגני הוא דרך לקידום מוצרים או שירותים בהם החברה או המותג אינם עושים שימוש בפרסום בתשלום.

ניתן לעשות זאת באמצעות מפה לאוזן, שיווק קהילתי ורכישת לקוחות.

לשיווק אורגני יש יתרונות על פני שיווק מסורתי. לא מדובר רק בשימוש מפה לאוזן, אלא גם בשימוש במשאבים שלך כדי להגיע לאנשים הנכונים במקום הנכון. המפתח לשיווק אורגני הוא שהוא מסתמך על אסטרטגיות שנוצרות בדרך כלל על ידי המשווק עצמו.

שיווק אורגני משלב קידום מקומי, פרסום מקומי ושיווק קהילתי. זהו אמצעי קידום שבו כל המשתתפים מחוברים לקהילה שלהם בדרך כלשהי באמצעות מדיה חברתית או אינטראקציות אתרים עם קהל היעד שלהם.

שיווק אורגני הוא דרך לקדם מוצרים או שירותים מבלי לשלם עבור פרסום.

הרעיון המרכזי מאחורי שיווק אורגני הוא שזה מאפשר לך להגיע לאנשים שרוצים את מה שיש לך מבלי לשלם להם לעשות זאת. המשמעות של זה עבור בעלי עסקים היא שהם יכולים ליצור קהל משלהם ולבנות מערכות יחסים עם הלקוחות שלהם לפני שהם עושים משהו אחר כמו תשלום על פרסומות או קידומי מכירות.

 

מדוע אחנו מנצחים עם שיווק אורגני

בעולם שבו שיווק דיגיטלי הוא אחד הכלים החזקים ביותר לעסקים, חברות שמשתמשות בשיווק אורגני קוטפות את הפירות.

המילה 'אורגני' היא תואר שפירושו שמשהו טבעי או עשוי מרכיבים שלמים בניגוד לחומרים מלאכותיים או סינתטיים. בהקשר של שיווק, הוא מתייחס בדרך כלל לפרסום וקידום המכירות בעיקר תקשורת כגון מפה לאוזן, המלצות אישיות ושיטות דומות אחרות במקום פרסום בתשלום.

שיווק אורגני יכול להיות יעיל מכיוון שהוא מסתמך על אינטראקציות אנושיות במקום קמפיינים תקשורתיים המוניים. זה יכול גם לעבוד כי זה יוצר תחושה של קהילה בקרב הצרכנים שמרגישים מחוברים לחברה ולמוצרים/שירותים שלה.

 

איך אנחנו עושים קידום אורגני – SEO בישראל

אנחנו לא מדברים על המילה ה"אורגנית "המקובלת בשיווק.

אנו מדברים על מה שקורה בישראל, כאשר שימוש בטכניקות קידום אורגני הוא מנהג סטנדרטי בעסקים.

בישראל אנשים משתמשים בטכניקות קידום אורגניות של Google כבר זמן מה. ישנם שני סוגים עיקריים של קידום אורגני:

1) אופטימיזציה למנועי חיפוש (SEO) – שיטה להגדלת מספר האתרים הרלוונטיים למוצרים או לשירותים שלך המדורגים בדף הראשון של גוגל.

2) שיווק קידום אתרים אורגני – כלומר כאשר אתה מוכר את המוצרים שלך באמצעות האתר שלך כדי לייצר מבקרים שגם יקנו ממך.

אמנם קידום אורגני הוא עדיין הדרך היעילה ביותר לקידום, אך יותר ויותר קשה לחדור לשוק.

קידום אורגני בגוגל הוא תהליך הקידום במנוע החיפוש של גוגל מבלי לשלם כסף.

זה יכול להיעשות על ידי כתיבת תוכן באיכות טובה בבלוג או באתר שלך וליצור כמה קמפיינים ברשתות חברתיות הקשורות למילות המפתח שלך בנישה.

 

כיצד ליישם בקלות קמפיין קידום אורגני בשוק שלך

ישנן דרכים רבות בהן תוכל להתחיל קמפיין קידום אורגני והשלב הראשון הוא לדבר עם הלקוחות והקהל שלך ולברר את דעתם על מה שהם צריכים. לאחר שתאסוף מידע זה, תוכל לדעת איזה סוג של מבצעים הם היו רוצים לראות ובאיזו תדירות הם היו מעוניינים במבצעים אלה.

השלב הבא הוא ליצור תכנית קידום שתעזור לך להגדיל את הקהל שלך עם מגוון אסטרטגיות כגון שיווק מחדש, שיווק בדוא"ל, שיווק במדיה חברתית וכו '.

ראשית, התחל בלברר איזה סוג של מאמצי קידום מכירות אורגניים הלקוחות שלך רוצים ממך. לאחר מכן צור עבורם תכנית קידום שיעזור להם להגדיל את הקהל שלהם. ישנם הרבה ערוצים שונים בהם ניתן להשתמש למטרה זו כגון שיווק בדוא"ל, שיווק מחדש או שיווק במדיה חברתית

 

מהן השיטות הטובות ביותר ליישום קמפיין קידום אורגני?

לבעלי עסקים מקומיים, קמפיינים לקידום אורגני הם חלק חיוני בשיווק.

הם צריכים ליישם קמפיינים אלה על מנת להבטיח שלקוחותיהם יהיו מודעים להצעותיהם ולהישאר איתם בקשר.

הדרך הטובה ביותר ליישם קמפיין קידום אורגני היא באמצעות שיטות העבודה המומלצות הבאות:

– ודא שיש לך תוכן שפונה ישירות לקהל היעד שלך.

– הצג את המוצרים שלך במקומות רלוונטיים.

– השתמש במדיה חברתית. (פייסבוק, אינסטרגם ועוד).

 

לסיכום בעידן המודרני כיום אנחנו חווים שינוי מהותי באינטרנט ומתקדמים לעבר עולם חדש שבו כל בעל עסק אם הוא לא נמצא בגוגל הוא לא קיים.

לכן חשוב להבין את גודל החשיבות והכח של הקידום האורגני, כאשר מדובר על נכס דיגיטלי אנחנו נפעל באותו אופן רק שהנישה נבחרת בצורה קפדנית

ולאחר מחקר מקיף האם היא יכולה לנחול הצלחה או שלא. בסופו של דבר ההתחלה היא עבודה קשה של הקמת העסק או הנכס בדיגיטל.

אבל מהניסיון שלנו ברגע שהאתר מתחיל לפרוח בגוגל אתם לא תצטרכו להוציא יותר כסף מהכיס על קידום ממומן. ותתחילו לקטוף את הפירות

של הקידום האורגני כל חודש, אנו ממליצים למי שלא קיים עדיין באינטרנט או שרוצה נכס דיגיטלי לבוא ולהצטרף לעולם החדש והמהפכני ששינה את תמונת המשחק בשנים האחרונות!